فرش راور

فرش راور

این وبلاگ به منظور حفظ میراث گران بهای فرش استان کرمان و شهرستان راور راه اندازی شده است
فرش راور

فرش راور

این وبلاگ به منظور حفظ میراث گران بهای فرش استان کرمان و شهرستان راور راه اندازی شده است

درخواست

بسم الله الرحمن الرحیم


عرض ادب و احترام دوباره از دوستان و بازدید کنندگان عزیز تمنا دارم برای هر چه بهتر شدن وبلاگ


بر سر این حقیر منت گذاشته ما را از نظرات سازنده خود بی نصیب نگذارید.

نظرات 10 + ارسال نظر
سید جواد حسینی سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 15:10 http://rang84.blogfa.com

سلام...
افتتاح وبلاگتون رو تبریک میگم...
پیروز باشید

علی دوشنبه 11 آذر 1387 ساعت 14:10 http://www.mobi2007.blogfa.com

سلام عزیزم حالت خوبه
دمت گرم که اینقدر هوای شهر و همشهریای خودت رو داری.

دوست من وبلاگ شما جالب ودیدنی است.اگه خواستی به وبلاگ ما نیز سر بزن.وبلاگ تکیه حضرت اباالفضل(ع)شهرستان راور.((کانون فرهنگی وهنری نورالثقلین

نظر یادت نره

راوراینتر دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 16:05 http://www.ravarinter.blogfa.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز
وبلاگ راور اینتر به عنوان نخستین وبلاگ گروهی شهرستان راور قصد دارد بزرگترین وبلاگ گروهی را با نام شهرستان راور در سایت بلاگفا درج کند بدین منظور از تمامی همشهریان عزیز برای این اقدام داوطلبانه دعوت به عمل می آورد شما می توانید با ورود به بخش عضویت وبلاگ راور اینتر نام ومشخصات خود را طبق خواسته ما به صورت خصوصی برای ما درج کنید واز ان به بعد می توانید مطالب خود را با نام خودتان در اولین وبلاگ گروهیشهرستان راوردرج کنید.
مشتقانه منتظر حضور گرم شما دوست عزیز هستیم .همچنین ما ماهانه یک قرعه کشی بین اعضای سایت برگزار می کنیم وبه سه نفرهرکدام یه جایزه ناقابل تقدیم خواهیم کرد.
منظر شما هستیمو
به دوستان خود بگویید.

مینا پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 09:25

سلام.سال نو مبارک باشه.هیچ کدام از تصاویر باز نمیشه. من برای پروژه دانشگاهی میخواستم استفاده کنم که متاسفانه نتونستم.

سلام سال نو شما هم مبارک

خودم تصاویر رو چک کردم اما مشکلی نداشت فکر می کنم مشکل از سیستم شماست دوباره سعی کنید اگه بازم مشکل داشت متونید با شماره ای که داخل سایت قرار دادم تماس بگیریدتا خودم عکس ها رو بهتون بدم یا میل کنم براتون.

علی محمودی شنبه 2 آبان 1388 ساعت 19:37 http://mahdaviyatt.blogfa.com

سلام. وبلاگ بسار خوبیه اگر دوست داشتید به وبلاگ ما هم سر بزنید ممنون.

باران چهارشنبه 11 اسفند 1389 ساعت 12:28

سلام محمد جان ،امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی . در ضمن پسوردتو یه جا یادداشت کن تا مثل من نباشی. دوستت دارم.
کسی که همیشه به یادتوست.

motehayer شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 21:30

موفق باشی

سعید عاملی یکشنبه 7 آبان 1391 ساعت 15:55 http://www.farsherava.org

سلام
من مدیران شرکت مدیر خوب هستم و سایتتان را امروز دیدم که در رابطه با راور است.
کارکنان منم(مدیرخوب) درحال راه اندازی وبسایتی جهت فروش و خرید بعضی از محصولات تولید شده شهرمان که با قیمت خیلی پایینی خریداری میشه از طرف دلالان و با قیمت هنگفتی فروخته میشه به دیگر نقاط کشور و یا حتی به کشورهای دیگر همچون آلمان-انگلیس ووو.
چرا باید تولیدهای راور را زرندیها و کرمانیها با قیمت پایینی بخرند و صادر کنن به جای دیگر.
خب ما هم یا یک یا چند راوری هم میتونه اینکارو بکنه که صادر کنه و به پیشرفت شهرهم کمک بیشتری خواهد کرد.
وبسایت فعلی درحال راه اندازی است:
www.farsherava.org
تماس:
09128384678

حاضر به همکاری هستیم!
مچکریم

محمد علی کاربخش راوری یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 11:28

آفرین بر این جوان نیک سیرت آقای محمد کاربخش راوری
آفرین آفرین
خوشمان آمد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد